utorok 4. júna 2013

Konečne opäť brunetka! :)

Ako som v predchádzajúcom príspevku spomínala, farba mojich vlasov ma skutočne riadne trápila. Nakoľko mám kamarátku, ktorá študovala za kaderníčku a je celkom šikovná, využila som jej VIP služby zadarmo a nechala som si nafarbiť vlasy u nej :D. Predsa len, som študentka, čiže nepracujem, môj ocino nie je "Rokefeler" a prašulky mi z neba teda nepadajú, dokonca ani nemám stroj na ich tlačenie, takže keď sa objaví možnosť na niečom ušetriť... neváham :D.

Kúpili sme profesionálnu farbu určenú pre profesionálne použitie, teda pre kaderníčky a ja som len dúfala, že to dobre dopadne :D. Kamoške, samozrejme, verím, ale obavy som mala. Som perfekcionista, čo si veci robí najradšej sám, lebo len vtedy mám pocit, že sú urobené dobre, respektíve, ak nie sú, môžem sa hnevať len na seba (nie je to nevďačnosť, som jednoducho taká povaha). To je dôvod, prečo by som si vlasy radšej nafarbila sama, ale predsa len, s touto farbou som si netrúfla, hoci som mohla. V konečnom dôsledku by som to asi zvládla, len si nie som celkom istá, aký by bol výsledok na zadnej strane mojej hlavy, preto som vďačná, že kamoška bola ochotná mi to nafarbiť :). Ešte raz ďakujem :).

Farbu som si vybrala prirodzenú, dosť tmavú hnedú, keďže som sa chcela čo najskôr a čo najlepšie zbaviť tej červenej. Museli sme kúpiť samozrejme dve, keďže mám vlasy tak do 3/4 chrbta a dosť husté. Aj tak nám bolo málo, hoci sme mali 2x 60ml, čiže dokopy 120ml farby a bežné drogérkové majú len po 50ml. Čo už, na svoju hrivu by som potrebovala ešte aspoň o 40ml viac :D.

K farbám, respektíve len k farbiacim krémom, sme museli ešte primiešať peroxid, inak by mi farba nechytila. Kúpili sme len peroxid 6%, aký sa pridáva aj do bežných farieb, keďže som sa vyšších čísel bála a celkovo pri slove "peroxid" mi behá mráz po chrbte. Farba smrdela ako bežná, mala aj podobnú konzistenciu, aj keď bola o niečo redšia :). Nakoniec nám len tak-tak vyšla, aj keď kamoška riadne šetrila.

No a aký bol výsledok? Farba krásne chytila a dobre prekryla všetku červenú, keďže som si vybrala len základný prirodzený hnedý odtieň, bez akýchkoľvek odleskov, ktoré by mohli tie červené pigmenty v mojich vlasoch len "posilniť". Je síce dosť tmavá a vyzerám ako snehulienka... ale ja som neskutočne spokojná :). Po červenej takmer ani stopy, len kde-tu, kde sa farby nedostalo dostatok, presvitá bledší odtieň, ale verím, že druhým farbením aj toto absolútne vymizne. Tak, čo hovoríte na farbu Vy? :)


Neľakajte sa ma, nie som tam nijak upravená, ani nič podobné, fotka je trochu dosť neostrá, keďže som sa fotila sama cez samospúšť na veľkú zrkadlovku a nemám statív :D.

Majte sa zatiaľ pekne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára